Reklamačný poriadok
Oznam o zmene majiteľa e-shopu
Vážení zákazníci,
dovoľujeme si Vás informovať, že s platnosťou od 13. januára 2025 dochádza k zmene majiteľa e-shopu www.domdvor.sk.
Našim cieľom je zabezpečiť plynulý prechod a zachovať kvalitu služieb, na ktorú ste zvyknutí. Ďakujeme Vám za Vašu doterajšiu priazeň a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S úctou,
Tím DomDvor.sk
Reklamačný poriadok internetového obchodu DOMDVOR.SK

Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")Úvodné ustanovenia.
1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode WWW.DOMDVOR.SK je SATESO s.r.o. Brezová 840, Pavlovce nad Uhom PSČ: 072 14, IČO: 56701250, DIČ: 2122396694
Adresa pre zasielanie reklamácii: Sateso s.r.o., Za poštou 391/46, 072 14 Pavlovce nad Uhom
2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).
3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.
4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných predavajúcim, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.
Postup vybavovania reklamácií.
1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, alebo písomne.
2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
FORMULAR PRE PODANIE REKLAMACIE TU: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf
FORMULAR PRE ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY TU: https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie od zmluvy.pdf
3. V prípade podania reklamácie písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
6. Písomnú reklamaciu je potrebné zaslať spolu s reklamovaným tovarom na adresu expedičného skladu: domdvor.sk Za poštou 391/46, 072 14 Pavlovce nad Uhom
7. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
8. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí. Taktiež jre možne si ich dohodnúť mailom na našej adrese domdvor.sk@gmail.com
9. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 13.1.2025 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.